haha

jaaa det här var fan inte så lätt som jag trodde (glömmer bort min lilla rosa blogg) 

Lite saker som har hänt:
*jobbat, hårt hårt hårt , så förbannat mycket pappers arbete...anställt en kines till stockholm som är helt sjuk på engelska , bra alltså. lite seg på lära sig dock men men hon fattar vad man säger iallefall.
betalat ut löner bläää bläää bläää ca 120000kr plus arbetsavgifter , skatter , sociala avgifter..hmm tänk om man kunde klona sig själv ??!?!?!?!?!  men om jag tänker till så skulle det nog inte vara bra med tanke på hur mycket jag bränner på skit , tex krogen !!! skulle gå i konkurs direkt!

*jag har köpt en vinter bil :) den är röd , halv rostig  kör man för fort så ramlar cd fronten av :) men en full tank bensin kostar 390kr och den drar 0,6kr milen :) sååå jag älskar den . har ställt av min monster volvo över vintern . fatta att skatten på volvon är dubbelt så dyr som den nya röda bilen kostade att köpa. och neej jag vet ej vad det är för ett märke :)

*jag festade torsdag (öl på pubben med dansk och dennis sen bastu och lite hyss hahaha det var fett kul)
 
fredag mobergs hmm det sög fjortis svett, fattar inte  om jag börjar bli gubbe eller om 18-20 åringarna blir barnsligare med åren??? !!! när jag var 18 bast så hade jag förfan barn , inte stod jag i pissoaren och pissa på skorna ( 18 åringar verkar inte veta hur man ska göra med snoppen så man inte pissar på sig !!!) alltså inte ok !!! vi gjorde en studie på det där , på 20 minuter så såg vi 4 killar som det droppade piss på sina skor eller på sina ben!! fy fan vad jag e glad att jag inte drog hem nån 18 årig kille hem fyyyy vad äckligt hahah.
 
lördag så vart det teatern , blääääää blääääää tjockisar och paddor i 50 års åldern som betedde sig som 12 åringar . men man måste se från den ljusa sidan , det var ganska kul att åka till statoil och käka korv sen :)

jag har bestämmt mig för att inte dricka mer , men det finns ett problem med det !!! vad fan ska jag göra annars om jag inte festar ? ? ? vad gör folk en helg? alltså ni som inte har barn hemma!!??? jag har jätte svårt att tänka mig att bara sitta hemma och kolla på tv !! fika är för bögar , känner ingen som vill fika med mej :) hehe  bio ser man på söndagar. bowling får man träningsverk i handen av.!!! vad fan ska man göra?

jaja jag får väll hitta på nått .

just det ... jag klämde tummen i torsdag , aj aj aj aj fan aj aj aj tro att jag kommer få ambutera tummfan. 
kan ni fatta vad jag gjorde idag  ???? jag boka tvätttid :):):) första gången på 3,5 år ..det var ett projekt så jag fick ringa ner vicevärden (hur fan ska jag veta vad lägenhetsnummret är?)


puts och krom

i love b and m


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0