är det omanligt med blogg?

tjoohoo här ska det bloggas .. jag kan inte stava eller alla konstiga uttryck som t.ex brb, wtf och sånt skit .

jag frågade miss karin om nån bloggsida  då sa hon att det var omanligt med killar som bloggar. det skiter jag fullständigt i haha för så länge jag får diska så får jag blogga !!! jämställhet!!!
hmm hur ska man börja då?? ska jag börja från och med idag ? eller från  när jag fick mina första boxershorts?

jag börjar från och med i dag .
vaknade i min stökiga lilla lägenhet kl 1130 , snozzade till 1215 då fattade jag vad som var på g!! jag skulle få en fet utskällning av shirli som jobba som kock på stockholmsushi för att jag var sen , PÅ tok för sen!

kl 1330 kom jag till jobbet 1 h för sent  shirli var dock inte sur , men det var jag !! på allt och alla. (jag hade ssjälvklart inte hunnit att äta.

ringde och bad om att få komma till företaget där vi ska brassa sushi på fredag , jag skulle vara där kl 1615  så jag hade en kvart på mej att ta mej från jobbet till företaget på söder . tjejen som skulle ta över mitt pass kom självklart 5 min försent , så jag fick köra som en jävla galning . men shiit vilket jävla företag snyygggggt som fan , min stiiil precis.

mötet var klart kl 17 så jag drog till gamla stan och käkade frukost på en italiensk lyx resturang , fett trevlig personal och asgod mat , men fett pinsamt och äta själv . vad e det dom brukar säga "häldre gröt med vänner en oxfile själv" hehe i detta fall stämde det inte fettttt gottttt . efter käket gick jag runt i gamla stan och kollade runt 
letade efter nån delibutik där jag kunde köpa parmaskinka , men hittade ett tatoo ställe där jag bokadade tid , ballt ställe men det låg i en källare (som allt gör i gamla stan)  och jag slog skallen 3 gånger de 40 minu jag fick vänta! tanken var ju att jag skulle försöka tjata mej till en tid i dag.. jag kom på att jag var tvungen att fylla på parkeringspengar till bilen så jag gick upp för källartrappan och slog självklart skallen igen  och jag hörde nerefrån att den feta tatoo snubben garvade , bög!! när jag kommer ut så spöregnar det  och jag hittar inte bilfan!! grävde i fickorna och hittade kvittot till matstället , tog en taxi dit (59kr) fyllde på med med kortet  80 fucking spänn för 1 timme!!?!?! e det sjukt eller vad att en jävla p-maskin tjänar mer i timmen än vissa av mina helg anställda?!?!?!?

aja jonthe kom förbi och vi åt och fikade snackade om livet mäst hans för en gång skull (annars brukar det vara jag som snackar på) det var trevligt som vanligt visade jag några nya affärsidér , och jonthe gillade dom för ovanlighetens skull. 

hmm får se vad som händer ...

kl 21 åkte jag mot norrtälje  , raka vägen till jobbet där. jävlar vad norrtälje e dött på kvällarna . kollade lite post sen åkte jag hem .klädde av mej och hoppade i säng , snacka med lite polare på msn och spelade lite mafiawars
 under tiden så skrev en polare så här på msn 

kompisen: jag fick ligga med en brud idag !! :)
Daniel : jaha hur då?du e ju ful!
kompisen: vi mötesplatsen
daniel : näää du ljuger
kompisen : helt sant , hon bodde bara 500 m från mej
daniel : jasso bodde hon själv?
kompisen: nää med nån  kille men han var på jobbet

daniel : fy fan vad vidrigt
daniel : kommer snart
kompisen: oki
kompisen : vart tog du vägen?
daniel : skriver blogg e snart klar
kompisen: BLOGG??? FETT GAY!!
daniel : haha


jaja döm aldrig !! tjejen som min polare låg med kanske bodde med sin bror eller en kompis
min polare kanske har snackat med den här tjejen i flera månader ..  hahah urs blä undra varför man e svartsjuk

näää nu pallar jag inte skriva mer idag  det här var ganska kul . kvällcigg snacka med polaren borsta gaddarna sova  , jag älskar molly + benjamin


Kommentarer
Postat av: Karin och Molly

Du har talang för det här! Keep going!

2009-11-19 @ 01:51:20
URL: http://minlillamolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0