pepparkakshus

hej hej nu e jag lite mer pratglad....
Igår kom tobbe och dansk hem till mig (runt 18) jag gick inte upp ur sängen innan ... vi lyssnade på gamla klassiker som (vi ska ligga med varrandra ,björn gustavsson....... blues ,en vän....(en jävligt bra text) mm mm

sen åkte vi ner på stan gick till pubben (drack en halv öl ) mådde så jävla piss känndes som jag hade värsta feber frossan , ungefär som en dröm . fy fan säger jag bara , jag mådde piss och jag och dansk drog hem ca 2200 och kollade på tv. vi såg ett program som gick på kanal 5 . det var det sämsta program jag någonsin har sett!!! tror det hette "tysta bibbloteket" fast på engelska (men det ska jag inte äns försöka stava :)  

just det , på vägen hem ringde jag ett samtal till en person som betyder väldigt mycket för mig, personen ifråga har svikit mej så jävla mycket under de senaste året, men nu var det droppen!! shiit jag kan inte gå in på detaljer men jag har aldrig blivit så sviken av någon under mitt liv som människa.. blää blää personen ljuger varje gång vi snackar , och personen har en sak som är min , men lånar ut den till andra fast jag har frågat 100 gånger om jag kan få den.... men men skit samma svälj svälj!!! det e bara att svälja  :) man lär sig nått hela tiden !!! lita aldrig på någon!!

jag hörde en sak på tvn i dag " man är inte barn längre den dagen man vet att man ska dö" kan det stämma?

fan jag hade velat bygga pepparkakshus  idag med mr b and miss m !!! tända ett ljus kanske :)

idag går historiens bästa film på 3an "jakten på lycka" den måste ses av alla !!

Jag lånade ut bilen idag till dennis som skulle hämta nån polare från arlanda (dansken åkte med) jag låg kvar i sängen till kl 1600.jag gick upp för jag var fett hungrig ,  
Jag ringde och beställde pizza för hemkörning, man var tvungen att köpa två pizzor för att jag skulle få det hemkört . hmmm ibland är man fan ensam :) men men jag köpte iallefall 2 pizzor hahaha så nu har jag pizza för hela dagen . men jag gjorde ett stort misstag JAG BESTÄLLDE  TVÅ LIKADANA PIZZOR ...FAN VAD TRÅKIGT

...

fan fan fan idag känner jag mej ensam  :(

jag har så jävla mycket att skriva men pallar inte !!!  


!!!!ibland vill jag bara gå ut i skogen,bygga mig en koja och göra barkmjöl , och vara alldeles lycklig!!!!!

Jag var nog jätte tråkig att lyssna på idag men men .... eyyyy vet ni en sak ? jag har ca60 besökare varje gång jag har skrivit  :) ca 55 av dom är olika någon går in 5 gånger  :) undra vem det kan vara heheh



puss puss  love love love super love b&m

Kommentarer
Postat av: Moa..

Haha... "Tysta biblioteket" lät ju as spännande. =oP Går de i repris eller, jag missade.

2009-12-07 @ 09:42:43
URL: http://eskimoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0