long time .......

hejsvejs :) i onsdags och torsdag och fredag så jobbade jag i stockholm sedan efter jag slutat så har jag och dennis (på fredagen var även dd med) spelat tv spel !!!! så jävla kul resedent evil ps 3 !!  vi spelade fram till kl 4-5 på morgonen :) .......    i fredags så kom jag till jobbet runt 1700 då var dansk här, han hade väntat sedan kl 1500  hehe stackars pojk! vi åkte efter jobbet till pubben för att vänta tills dennis skulle sluta . jag drack två LÄTT ÖL medans vi väntade :) när vi sedan satte oss i bilen så känne jag mig halv lullig hmmmm skumt ! och jaaaa jag är säker på att det var lätt öl !!

vi åkte hem till mig och satte på oss marradona shorts! (ca 10 gamla shorts ifrån turkiet , fruktansvärt fula ) och började spela , fan vad kul det va!!! kl 0350 så pause ade jag och sa att vi var tvungna att städa lite  :) hehe  jag har bara en sak att säga om det(dennis: turk ! jag: aaa? dennis hur fan kan tröjjan som ligger på golvet vara blöt? jag : skrattade så jag pissade på mig . dansk med!!!     mer berättar jag inte men dennis spydde!!


på lördagen så var det jul bord med jobbet :) vi skulle mötas kl 1830 på jobbet . kl 1843 trodde jag att alla skulle banga för det hade inte kommit en ända själ. fast nån minut senare så kom alla och vi knatade till båten där vi skulle äta . as god mat och roligt sällskap. raimon hade aldrig ätit julmat eller druckit snapps.. han följde efter mig som en fästing och tog allt som jag tog , drack allt som jag drack :) så självklart jävlades jag med han och tog ox-tunga :):):):):) efteråt berättade jag vad det var ! (han e ju från indien så han äter nog inte ko saker ) fast det kom jag på efteråt . men ha sa att det var verrry nice!!!:) fast jag vet att han bara ljög för han sa att snappsen var veeeery nice oxå ! och jag vet att inte fan är bäska droppar gott nånstans!!!!säskilt inte första gången !!!

alla vart lite halv lulliga och maten var skit god! jag råkade fråga raimon (dock tyst) när medelåldern var i indien då man förlorade oskulden . hans svar : när man gifter sig . jag frågade hur gamal e man då ?  han svarade 22-23 !!! stackars kille han är 21 !!!! hahahahaha 

aja kl 2330 kom jonthe till julbordet . vi skjussade hem josefine till karin , jag följde med in och pussade upp lill ungen som var vaken !! sååå myssssssssssigt!! sen åkte jag och jonthe till hans morfars sommarstuga på barnens ö och brassa brasa och gjorde absolut ingeting fram till måndag kl 14!! jävligt sköönt måste jag säga bra helg bra helg!!!!
 en sak bara ... JAG HATAR SNARKARE!!!! HUR FAN PALLAR DOM ?  jonthe btw skrattar i sömnen :) heheh eller gråter jag vet inte ? konstigt var det . jag vart skit rädd!!!

idag e det måndag och jag jobbar i stockholm ... nån har rattat in nån skit radio kanal med dålig jävla jul radio!! vissa låtar spyr jag av ! så jävla löjliga!!! men vissa e okay !!! det måste vara skit jobbig att jobba i en butik nu vid juletider ! 8 timmar med samma jävla skit musik 


nej nu ska jag äta 15 bitar sushi puss på er och mjuka kramar till b och m

Kommentarer
Postat av: juicy

hahaha jag tar INTE åt mig!

2009-12-14 @ 21:16:42
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0