jul jul strålande kärnavfall.....

hej jävla hej!!!
i går kväll (måndag) hade jag och jonathan möte efter jobbet till typ kl 0000. vi kom fram till lite olika saker och räknade en del.... aja det behöver vi inte gå in på :)

Efter jobbet så åkte jag hem till mig lååååånga 7 mil!! jag kom hem och började spela ps3 nått slagsmålspel , jag lackade för jag inte kunde klara bossen!! så jag knäppte på tvn i stället . och började glo på en skit bra film som hette "Jag och luke" hadlade om en kille som är gravid med en tjej , men tjejen vill adoptera bort barnet , så killen snodde ungen och stack till sin mormor" skit bra faktist....

efter filmen typ vi 0430 så kunde jag inte sova , jag var skit ledsen och stressad över julen ... 9 av 10 utav mina problem (har alltid varit så) har kommit runt jul :( det suger pung för jag älskar julen men har varit helt ensam 5 av mina julafton. det suger kuk!!! jag är med vänner 24/7 men just på julafton så e jag ensam ! visst jag kan vara hos min släkt , men det känns så konstig av någon anledning ... och mina barns familjer vill jag inte "tränga mig på" .. jag älskar julen men den suger rövsvett!!!


när jag låg och grubblade så kom jag att tänka på en sak som fick mig att somna . jag kom på att jag skulle räkna upp saker jag var! det vart en låååååång lista ! testa själv!!!
*Kille
*Pappa
*polare
*vän
*son
*kusin
*brorson
*ful
*snygg
*tuff
*töntig
*omogen
*mogen
*granne
*chef
*anställd
*vd
*trevlig
*otrevlig
*kaxig
*lugn
mm mm   som ni ser kan listan bli fett lång :) bra att ta hjälp av om man inte kan somna :)  sättet ska heta "Sov med daniel" ;)


idag så vaknade jag kl 1200 .. plus några gånger innan (telefon) ..... jag stressade ner på stan för att göra bankärenden, sen så skulle jag hämta cp dennis som hade självklart missat busset in till norrtälje!! "han skulle åka med mig in till stockholm där han skulle arbetsintervju!
så jag fick stressa ännu mera till spillersboda för att hämta upp han . körde fast i en snövall , så jag fick hålla på att lägga granfittor under julen !(skadade mig dock inte ). hämtade upp dennis . körde ner till jobbet för att hämta en sak . visst fan backade jag in i en förbannad lastbil!!! vart en pytteliten skråma på lastbilen , och en liten glasbit ramlade av min bil! jag såg såg att gubben som lastade av saker från lastbilen inte märkte något, men jag gick fram till han och sa följande (jag:hej ursäkta, men jag råkade backa in min bil i din!  gubben: vaa vad fan säger du??????? jag: jaa du hörde vad jag sa skynda dej och titta om du vill göra någon anmälan jag har bråttom! Gubben: jag bara skojja , det e luuugnt :) det är snart jul :) (med värdens leende)  ..........
gubben tittade om det vart nått och sa, ääää det lugnt ..

fan vad trevlig han var !!!!!! först när han sa det där första så ställde jag in mig direkt på att börja argumentera , men det visade sig bara att han skojja !! phuuuu 

en medalj till gubben!!! det finns en del snälla människor i världen iallefall.   

nej nu ska jag jobba :) hör sen puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0