hmmm jasso okay

Tjenis penis. 
i Förrigår vart jag stoppad av polisen (3e gången ). blåljus och sirener. jag körde in i hammarbytunneln och så fort jag kom in i tunneln så börja det låta som som fan , jag kollad i backspegeln och såg snutfan! jag körde åt sidan för att släppa fram dom , men icke sa nicke  dom svängde oxå . mitt hjärta borja slå som fan . efter som vi var i en tunnel så kunde jag inte köra åt sidan , så dom följe efter mej med blåljus hela vägen till gullmarsplan . där dom satte på sirenerna igen , jag körde av och dom rusade fram till mig och bad om körkort vilket dom fick . dom sa att flera hade ringt in och sagt att jag körde vingligt , hmm jag snackade ju bara i telefon :) det är väll inget olagligt ??? jaja jag fick blåsa soch det var självklart negativt!! dom skrattade och fårgade om dom kunde få lite sushi"på skojj alltså" (hade sushi i hela bilen )...


under dagen fick jag för mig att jag skulle ha en glsbetong vägg i mitt kök så jag drog till bauhaus och köpte det men men men men mitt kort var pajj så jag fick tjafsa till mig att dom kujnde slå in kort numret !! jag lyckades  ;) byggde hela natten :) kul men jag hade träningsverk dagen efter.


Igår så var jag med raimon (indisk sushikock från norrtälje) till banken!! han har bott i sverige i 6 månader och har inget pass (migrationsverket tar deras pass när dom kommer till sverige) och ger dom ett migrationslegg!

Eftersom att han inte kan ett ord svenska så fick jag följa med till banken och hjälpa honom med att öppna ett konto (måste betala lön till han) . lättare sagt än gjort !!!! dom krävde ett svenskt legg , men han får inget sånt eftersom han inte är svensk medborgare!!!  men jag hade självklart ringt till skattemyndigheterna innan och kollat hur man ska göra , och dom sa att det skulle funka med migrationslägget!! men kärringen på banken sa blankt nej !!! hmm jag blir så trött ... jag vägrade att gå därifrån och kallade kärringen för rasist och att jag ville prata med hennes chef , men hon sa att chefen inte hade tid med sånt här!!! kan ni fatta vilken jävla fitta!!!! jag höjde rösten så hela banken hörde och sa "NI SVENSKAR VILL ATT INVANDRARE SKALL JOBBA , MEN HUR FAN SKA DET GÅ TILL NÄR DOM INTE ÄNS FÅR ÖPPNA ETT FUCKING KONTO DÄR JAG SOM ARBETSGIVARE KAN SÄTTA IN KILLENS LÖN!!!! folk runt om kring kollade på mej med en vänlig och förstående blick . chefen kom och hon kollade upp mig och mitt företag , 5 minuter senare hade raimon sitt konto!!!!! jävla fitt människor !! VÅLD LÖSER ALLT :):) (När vi gick därifrån så kramade raimon mig och sa att han aldrig har haft en bättre chef ! känndes lite konstig efter som alla i banken följde oss med blickarna när vi gick ut känndes jätte bögigt :) hahah dagens gärning


Nästa lördag julbord  :) jippi jippi
 Onsdag ska vi servera på en BH skola där dom ska lära ut folk striparobiks? felstavat ! men nån slags tränings grejj där man ska strippa och få snygg kropp samtidigt :) hahah vad folk håller på :)

igår kväll var jag på en pub (drack 3 öl ) körde armbrytning med en 120kg polsk anabola kille hahahahah gissa vem som vann ? im the fucking man!!!! ett problem uppkom i morse bara ... jag kollade mig i spegeln "se bilden " hela mitt ansikte är förstört!!!! jag tog i så blodådrerna sprack i fejjan !!! nej nu ska jag hjälpa till här på jobbet ...


"kritesera aldrig någon före du har gått i hans dojjor i en vecka""

älskar b&m 


Kommentarer
Postat av: Karin och Molly

Våld löser INTE allt. Men det var en god gärning. HAn kommer alltid vara dig tacksam. Kul blogg.

2009-12-04 @ 22:03:11
URL: http://minlillamolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0