grubbel grubbel

hej dagboken :)   . Jag kom och tänka på Bert!! Bert fjärt. när jag var liten så var jag besatt utav Bert böckerna, så jävla bra .Inget mer att säga om det . slut .

Idag vaknade jag kl 0900 utav att jag hade känning (jag har diabetes som ni kanske vet )  jag vaknade iallefall kl 09 utav att jag darrade och var helt väck! jag skakade mig till frysen  och hittade rostmackor jag åt ca 9 st med kaviar, det var såå jävla gott sen somnade jag om .

vaknade igen kl 1530!!!! 1530 kan ni fatta? fy fan jag missade alltså min förbannade tvättid!! jag börjar grina snart haha , hur fan kan man missa en förbannad tvätt tid ? jag har liksom haft tyf 3-4 år på mig att inte missa den!! aja sånt är livet får ta det i övermorn........

imorgon har jag möte med en kvinna på tv4 , någon som heter jojo och är programledare för latjolajban. Dom ska ha nått nytt program som heter "godare än glass" det är nått matprogram för barn och dom ville lära sig göra sushi, klart man ställer upp :) marknadsföring yessbox!!!

jag kom iallefall inte försent till jobbet eller joo man kan fan inte ljuga i sin dagbok... okay 10 minuter sen var jag MEN jag ringde innan och sa det :) det var as mycket folk på jobbet idag , den nya kocken var på plats och det visade sig att hon var as grym på göra sushi men det tog för lång tid.. seg seg , men jag tror att hon lär sig !!

efter jobbet "slutade 2200 så åkte jag raka vägen till norrtälje till jobbet där och lämnade 40kg krabba,  norrtälje hade det tydligen oxå gått bra för . kul kul synd bara för dessa miljoner fakturor man har!!

just det fan man fick inte ljuga .... jag stannade på mcdonalds och käkade 3 ost burgare och en vatten .


jag ska börja skriva ett bra ordspråk varje dag här !   jag börjar idag!!     "Gud testar bara de starkaste"!!!  bra vaa?

Janne, josefine och hennes kompis varf förbi sushin idag. det var kul !  josefine ska flytta in till stan idag . kul för henne :)

Jag har ont i min tumme :(

fan vad det ser ut här !!!! jag vill att denna renovering ska vara klart nån gång , jag har dock bara lite skit saker kvar som t.ex tapet och lite spackel ... men när ska man orka med det då? det jobbiga är att det är miljoner verktyg överallt . jag behöver typ 1 verktyg från varje låda!!! jag hoppas att jonthe beställde mitt takstativ till min tv idag kommer bli sååå snyggt . obs TAKSTATIV ;) skryt skryt....

jäg längtar som fan till vi ska på julbord med jobbet  :) kommer bli såååå gott men jag har inte en aning om när det var ? hmm en lördag tror jag , camilla har koll på det där det är bra det :) hon är förövrigt skit duktig .

idag har jag inte pratat med molly eller benjamin det känns jobbigt ... men jag fick en bild på söt flickan det vart jag glad för  :)  aja


snart e det helg :(  vad ska jag hitta på ??????? jag vill ju inte dricka :( en polare ville till skansen hmm skansen ?? låter kallt... jag vill basta!!! det e fan så jävla skönt . i mitt hus projekt ska jag bygga en skit najs bastu !!  på tal om det hmmm jag saknar min bubbelpool i min lägenhet i gävle ... jag har fan inte fått hyran den här månaden och tjejen svarar inte på sin telefon !!! vad ska man göra?........


nääää nu ska jag ta en cigg duscha as länge , raka mej , borsta tänderna . bädda sängen, bädda upp sängen lägga mig , gå upp för jag inte hittar dosfan , leta efter den , hitta den lägga mej ner igen , gå upp igen för jag tog fel dosa . hitta rätta dosan , lägga mej ner sätta på tv kolla efter nått bra program . kolla till kl 3 somna :) samma visa varje kväll ;)  sov gott kram

love bm



Kommentarer
Postat av: C

en sushi blogg!nice. jag forvantade mig en bild pa ostburgarna dock.

Postat av: maria

och DU blev sur när jag kom försent till jobbet förut Danne... ;)

2009-12-04 @ 00:11:32
URL: http://whatmariasaid,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0