3e gången på samma dag grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

idag kommer jag inte att säga hej!!!

igår runt 18 så kom dennis till mig på jobbet efter arbetsintervjun , vi hade trevligt fram till kl 22 då jag stängde .

vi åkte mot Norrtälje längst e18 . det var en förbannad snöstorm så vi åkte relativt sakta (100km/h) på en 110 väg.   framför oss så åker en jävla fittgubbe vingligt i ca 50km/h  så vi kör om !! vi fick sladd , körde in i ett vajjer räcke och snurrade ca 5 varv och tvärstannade i sidled . jag ser igenom rutan att bilen som vi körde om kör rakt i mot oss PANG !!! Dennis slog skallen rätt in i rutan! jag fick fett ont i nacken ..... jag hoppar ut ur bilen och springer fram till gubben i bilen som körde rakt in i oss och öppnade hans dörr och sa att han måste hoppa ur eller flytta bilen (det var en enfiligväg just där) det kom flera bilar och det kunde bli en stor seriekrock! gubben  bara satt som en idiot , så jag fick dra ur han i bilen och flytta hans! (han var ej skadad).. ca 15 bilar stannade ingen krockade som tur var . vi bestämmde oss att köra till en när liggande bensinstation för att skriva papper (bilen gick att köra halv bra ) när vi kom fram till bensinstationen så vägrade gubben att visa körkort eller skriva några papper!!! han sa därimot att jag skulle betala hans bil kontant direkt!!! så jag ringde polisen så dom fick komma till platsen , efter många om och men så visade han sitt körkort till polisen! han var född 1933!  efter så åkte jag och dennis chockade hem till mig och spelade tv spel till kl 0430!

första samtalet som väckte mig var kl 0800! sen fortsatte det fram till 12 ! jag kollade på mobilen det var 14 olika som hade ringt mig !! jobb jobb jobb!!!!!!
jag åkte ner på jobbet i norrtälje och gick på ett möte med en reporter (allmänt om jobbet, plannerat sedan länge) efteråt så åkte jag till jobbet i stockholm.. det är fan läskigt så här efteråt! 

jag kan inte fatta att jag är med 3 olika olyckor på en dag (se föregående inlägg)


igår kväll betalde jag en faktura till skattverket på 128900kr !!!!! fan vad jag hatar fakturor! ibland vill jag bara ta alla pengar och dra till nån varm ö, och jobba som provdocka till en massageskola! 

tänk om jag hade dött :( då skulle jag ju inte kunna få några julklappar!!! puss och kram hörs sen


Kommentarer
Postat av: jonny

bad update! ;)

2010-01-25 @ 18:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0